Her har vi samlet våre mest stilte spørsmål.
Svar: Qm+ passer for alle virksomheter, uavhengig om dere er 10 eller 10 000 ansatte, som har behov for omfattende og tverrfaglige styringsverktøy, eller for de som bare vil digitalisere sin internkontroll og dokumenthåndtering.
Svar: Dere kan normalt ta i bruk Qm+ samme dag som dere bestiller. Det eneste vi trenger er oversikt over deres organisasjonsstruktur slik dere vil at den skal vises i Qm+, og oversikt over de ansatte.
Svar: Vanlige ansatte trenger normalt ikke noen særskilt opplæring. Ledere og andre som skal saksbehandle, læres normalt opp på noen timer. Alle får tilgang til opplæringsvideoer og veiledningsdokumenter.
Svar: Nei, dere behøver ikke installere ny programvare. Qm+ er en skytjeneste som ikke krever installasjon.
Svar: Standard avtaleperiode er normalt løpende 12 mnd. For små virksomheter har vi normalt kortere avtaleperiode.
Svar: Nei, det tilkommer ingen skjulte kostander. Vi ønsker å tilby et styringsverktøy, uavhengig av deres størrelse på virksomheten, og hvor kostnadene er konkurransedyktige og synlige.
Svar: Nei, i utgangspunktet ikke. Vår erfaring er at de enkelte verktøyene i Qm+ som risikoanalyse, skjemaer, dokumenthåndtering, saksbehandling, grafer og tabeller osv. henger tett sammen. Vi ønsker i stedet å tilby en komplett verktøykasse til en konkurransedyktig pris.
Svar: Ja, alle registreringer som blir gjort i skjemaer oppsummeres automatisk i klikkbare og oversiktlige grafer og tabeller som gir full oversikt over alle deler av virksomheten.
Svar: Ja, i Qm+ ligger det hundrevis av ferdige maler for meldingsskjemaer.
Svar: Ja, i Qm+ kan dere selv enkelt tilpasse alle meldingsskjemaer med egne kategorinavn og avhengigheter.
Svar: Dataene deres blir lagret hos Basefarm, i servere som befinner seg i Norge. Dette er samme selskap som drifter Altinn.
Svar: Ja, Qm+ tilbyr eget REST-API som gjør det mulig med integrasjon mot andre programvarer, som for eksempel regnskaps-, arkiv- eller katalogtjenester.
Svar: Ja, Qm+ tilbyr en integrasjon hvor vi kan hente deres brukerdata, og oppdatere disse, direkte mot LDAP/AD.
Svar: Ja, i vår app Mobil Qm+ 2 kan dere registrere alle hendelser med telefonen og dere kan også legge ved bilder. Appen fungerer også offline slik at dere kan registrere uten dekning, og appen vil automatisk synkronisere dataene med Qm+ når telefonen kommer innenfor dekning.
Svar: Autentisering med brukernavn og passord er standard. Single Sign On (SSO) tilbyr vi dersom dere ønsker. Flere av våre kunder bruker SSO.
Svar: Våre kunder har avtaler om gratis support innenfor kontortid.
Svar: Vi snakker gjerne om Qm+ med deg! Bruk vårt kontaktskjema eller ring og snakk med en av våre dyktige medarbeidere.
(For å kunne sende deg e-post må vi lagre informasjon om deg. Les mer i vår personvernerklæring.)
©2023 QmPlus AS. All Rights Reserved.